Wednesday, March 2, 2011

Welcome To My Blog


First of all,, thank for viewing my blog. Alhamdulillah, this blog is already establish. Actually saya buat blog nih untuk letakkan semua hasil kraf saya.  I'm felt in love with craft again.Suka sangat dengan benda yang cute-cute. Nampak comel. Barang yang saya buat kebanyakan handmade je.

Barang yang saya buat antaranya ialah  keychain, bookmark, pencil case, coin purse, wallet, tissue pouch and more. Saya juga buat keychain sulaman benang menggunakan benang khas. Saya buat sedikit transformation untuk keychain ini berbeza dengan apa yang pelajari suatu ketika dulu. Sesuai jugak untuk sesiapa yang berminat dengan barangan yang cantik nih. I hope you all enjoy viewing my blog, happy browsing and happy crafting.  Kalau berminat dengan barangan kraf nih, bolehlah contact saya ye. =)

0 comments:

 
My Craft Zon powered by blogger.com
Design by Free7 Blogger Templates Simple Clean